راهپیمایی روز قدس در سه نقطه آستارا برگزار می‌شود

سرهنگ قنبری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای آستارا و لوندویل و روستای مرزی عنبران خبر داد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: روز قدس روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی و روز فریاد رسای مسلمانان جهان علیه غده سرطانی منطقه رژیم غاصب صهیونیستی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است، افزود: این حرکتی است که امام راحل آن را آغاز کرده است و این حرکت سال به سال پرشورتر ادامه دارد.

وی تصریح‌کرد: به شهادت رساندن هزاران انسان بی‌گناه در فلسطین طی ۶ ماه گذشته باعث به جوش آمدن‌ خون آزادیخواهان دنیا شده و جلوه این جوش و خروش را در آخرین جمعه ماه رمضان شاهد خواهیم بود.

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه نسل کشی در فلسطین در اوج سکوت و بی توجهی مدعیان دروغین سازمان ملل انجام می‌شود و وظیفه ماست تا آزادی سرزمین قدس آرام ننشینیم، گفت: مسلمانان جهان با وحدت و همدلی می‌توانند با قدرت در برابر جبهه استکبار جهانی ایستادگی و رژیم جعلی اسرائیل را نابود کنند.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای آستارا و لوندویل و روستای مرزی عنبران خبر داد و افزود: راهپیمایی روز قدس راس ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از مردم مرزنشین و همیشه در صحنه این شهرستان دعوت کرد همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشته باشند.

کد خبر 1757374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha