یادواره مستوره اردلان در سنندج برگزار می‌شود

فلاحی گفت: به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادواره مستوره‌اردلان در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای زیادی در استان برگزار شد که زمینه‌ساز ایجاد نشاط بین مردم بود.

وی افزود: علیرغم اعتبارات کم فرهنگی استان شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی منطقه‌ای و ملی در استان بودیم و در این راستا سال گذشته ۱۲ برنامه فرهنگی و رسانه‌ای در استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه هنری برنامه‌های بسیاری نیز اجرا کردیم و در بحث رسانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کردستان، جشنواره ورزشی نویسان و حضور اصحاب رسانه در نمایشگاه مطبوعات کشور انجام شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: امسال شاهد همدلی و وحدت بین اصحاب رسانه بودیم که حضور پررنگ اصحاب رسانه استان در سفر ریاست جمهوری دلیلی بر این ادعا است که وظیفه رسانه‌ای خود را به خوبی ادا کردند.

فلاحی بر همکاری و همدلی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای استان تاکید کرد و گفت: از ایده‌ها و پیشنهادات اصحاب رسانه در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استفاده خواهیم کرد.

وی یکی از برنامه‌های امسال را برگزاری یادواره مستوره اردلان برشمرد و عنوان کرد: سعی بر این است تا یادواره مستوره اردلان با همراهی شهرداری در هفته «سنه» برگزار شود.

کد خبر 1757380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha