برنامه‌های نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری این نمایشگاه را اعلام کرد.

آسیه ارزانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: نمایشگاه در دو بخش فروشگاهی و نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش فروشگاهی میزبان ناشران فعال کشور در حوزه قرآن و عترت خواهیم بود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی و هنری پیش بینی شده جهت اجرا در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری طرح «مسجد، پایگاه قرآن»، برگزاری جلسات خانوادگی قرآن کریم و اجرای ویژه برنامه های متنوع برای کودکان از جمله این برنامه ها است.

ارزانی از اجرای طرح مسجد سینما در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این طرح هر روز یک فیلم سینمایی به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه اکران خواهد شد.

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری اکران نمایش با موضوعات قرآنی را از دیگر ویژه برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اجرای سرود، ابتهال خوانی، شعرخوانی، کتابت قرآن کریم و تولید آثار هنری نظیر نقاشی، نقاشی خط و پوستر سازی با موضوعات قرآنی از دیگر فعالیت های پیش بینی شده جهت اجرا در این نمایشگاه است.

کد خبر 1757421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha