راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی آغاز می شود

راهپیمایی روز قدس در اعلام حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تا ساعتی دیگر با حضور گسترده مردم در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امام خمینی (ره) در مرداد سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای مقابله با دولت غاصب صهیونیستی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین این روز را گرامی بدارند.

راهپیمایی امسال در بیش از ۲ هزار نقطه میهن اسلامی به طور همزمان از ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود و در سایر کشورها نیز به مناسبت این روز با برگزاری آیین ها و نشست هایی با هدف یادآوری آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از مردم فلسطین گرامی داشته می شود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «طوفان الاحرار» در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی و ۱۱ مرکز شهرستان استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر در مسیر خیابان ارتش، خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) برنامه‌ریزی شده و سخنران محوری مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

کد خبر 1757424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha