طوفان الاقصی ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را آشکار کرد

معاون پژوهشی حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طوفان الاقصی باعث شد مردم دنیا ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و حامیان آنها یعنی آمریکا و ... را شناختند، بیدار شدند و همین بیداری، شکست بزرگی برای این رژیم است.

حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل بهشت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، به تفاوت های روز قدس امسال با سال‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه اتفاقات چند ماهه گذشته، روز قدس امسال تفاوت فاحشی با سال های گذشته دارد، چون در سال های گذشته همه مردم دنیا به این بیداری نسبت به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی نرسیده بودند و امسال یک انزجار جهانی در بین ملت های آزاده عالم به وجود آمده که موجب برگزاری بسیار پر رنگ تر مراسم روز قدس خواهد بود.

معاون پژوهشی حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این سوال که چه موضوعاتی باعث شد که شاهد خیزش جهانی در زمینه مسئله غزه و قدس شریف باشیم؟، گفت: با توجه به عملیات طوفان الاقصی که در ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ انجام شد و واکنش ظالمانه و وحشیانه ای که از طرف رژیم صهیونیستی انجام گرفت و زنان و کودکان فلسطینی را به طور بی سابقه ای به خاک و خون کشیدند، روز قدس امسال شاهد یک خیزش جهانی خواهیم بود.

وی یادآور شد: قبل از طوفان الاقصی فضای رسانه ای دنیا اجازه نمی داد که ماهیت این رژیم کودک کش فاش شود و لذا بسیاری از مردم دنیا نسبت به این مسئله حساسیت نشان نمی دادند، اما امسال اگر چه تلاش کردند که فضا را به نفع خود به مردم دنیا برسانند، اما مردم دنیا ماهیت پلید این رژیم و حامیان آنها یعنی آمریکا و ... را شناختند و بیدار شدند و همین بیداری، شکست بزرگی برای این رژیم است.

حجت الاسلام بهشت در پاسخ به چرایی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی از مبارزه با مجاهدین اسلامی فلسطینی، آنها را به سمت کشتار وحشیانه زنان و کودکان کشیده است، آنها بعد از ۶ ماه نتوانستند رزمندگان حماس را که کمترین امکانات را در اختیار دارند، شکست دهند، در حالی که از تجهیزات نظامی کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس بهره مند شدند.

این استاد حوزه های علمیه گفت: رژیم صهیونیستی فکر می کرد با کشتن زنان و کودکان می تواند مجاهدین اسلامی را وادار به تسلیم کند و مردم غزه را در مقابل آنها قرار دهد، در حالی که مردم غزه تا آخرین لحظه هم از مجاهدین خود حمایت کردند.

کد خبر 1757432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha