خیرین مدرسه ساز مروجان کار خیر در جامعه هستند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه خیران مدرسه‌ساز بهترین مروجان کار خیر در جامعه هستند، گفت: این عزیزان نقش مهمی در تقویت مبانی فرهنگی جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی، ضمن تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز گفت: این عزیزان نقش بی بدیلی در توسعه کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آحاد جامعه باید قدر دران زحمات خیرین باشند، ادامه داد: مدرسه کانون مهم انسان سازی است و باید در راستای ساخت و تجهیز این کانون ها تلاش شود.

وی ساخت مدرسه و فضای آموزشی را حرکتی خداپسندانه دانست و بیان کرد: باید در راستای ایجاد فضاهای آموزشی در کشور و استان مرکزی تلاش بیشتری شود.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش های آموزش و پرورش امری ضروری است، خاطر نشان کرد: این مهم دستیابی به توسعه پایدار عزت، سربلندی، اقتدار، سعادت و استقلال ایران اسلامی را به دنبال دارد.

آیت الله دری نجف آبادی هزینه در بخش آموزش و پرورش را سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: خیران مدرسه ساز در نقاط مختلف ایران اسلامی دوشادوش دولت فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز با اقدامات شایسته خود بهترین مروجان کار خیر در جامعه هستند، گف: این عزیزان نیک اندیش نقش مهمی در تقویت مبانی فرهنگی جامعه دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز قدس اشاره کرد و گفت: این روز، روز مهمی در تاریخ و تجلی قدرت امت اسلامی در حمایت از فلسطین است.

این مقام ارشد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: در این ماه با عظمت نیز شاهد جنایات بسیاری از رژیم صهیونیستی بودیم که با تجاوز و حمله آشکار به دفتر کنسولگری ایران در دمشق، قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت و تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی را به شهادت رساند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: امروز شاهد حضور گسترده همگان در راهپیمایی روز قدس هستیم و این حضور نشان از نابودی اسرائیل است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار، معاونان استانداری، یازرلو معاون نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیر کل نوسازی مدارس استان و شماری از مدیران کل و خیران استان مرکزی برگزار شد از جمعی از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی تقدیر شد.

کد خبر 1757452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha