اسرائیل با ترور مستشاران ایرانی می خواهد ایران را به جنگ فرسایشی و پیچیده بکشد

حسینی پور با بیان اینکه اسرائیل با ترور مستشاران ایرانی می خواهد ایران را به جنگ فرسایشی و پیچیده بکشد، گفت:گفت: صهیونیست ها نمی دانند که ملت شریف ایران اسلامی با هدایت های داهیانه رهبری هرگز پیرو حرکات احمقانه اسرائیل، امنیت مردم و کیان ایران اسلامی را به خطر نخواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران در راهپیمایی روز قدس در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) ساری با بیان اینکه ابتکار امام خمینی(ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با نام روز قدس و وحدت ملت ایران برای پاسداشت این روز موجب شده که قدس از یک نماد اسلامی به یک نماد انسانی بدل شود، اظهار کرد: امروز ۱۵۶کشور به منتسبت روز قدس برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راهپیمایی کردند این حقانیت جمهوری اسلامی ایران و فلسطین را در دنیا به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه مسلمانان و غیر مسلمانان امروز شعار آزادی قدس شریف را سردادند، افزود: روز قدس امسال با شعار طوفان الاحرار در جای جای ایران اسلامی به ویژه مازندران سرافراز گرامی داشته شد.

اسرائیل با ترور مستشاران ایرانی می خواهد ایران را به جنگ فرسایشی و پیچیده بکشد

حسینی پور با بیان اینکه به فرموده رهبری آزادی قدس شریف حتمی است، گفت: انتقام سخت نیز در زمان و مکان مناسب به صورت کاملا پشیمان کننده از اسرائیل غاصب گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در تقویت جبهه مقاومت در غزه و فلسطین، ادامه داد: مستشاران ایران اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی برای این که جنگ به داخل ایران عزیز کشیده نشود جان شیرین خود را تقدیم می کنند که قدردان ایثار شهدای امنیت و مدافع حرم هستیم.

حسینی پور با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی به عظمت شهدای جبهه مقاومت و ایثار این مردان خدایی برای مقابله با کفر واقف هستند، گفت: یاد شهدای حماسه خان طومان برای همیشه تاریخ در اذهان ملت جاودان خواهد ماند.

اسرائیل با ترور مستشاران ایرانی می خواهد ایران را به جنگ فرسایشی و پیچیده بکشد

وی به دستاوردهای طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: هفت اکتبر ۲۰۲۳بیش از ۲هزار و ۲۰۰گلوله به سمت اسرائیل شلیک شد.

حسینی پور اضافه کرد: جریان حماس و جبهه مقاومت با محوریت حماس خواب آشفته ای را برای صهیونیست ها ایجاد کرد. در این مدت هزار و ۵۰۰نیروی حماس توانستند وارد خاک غصبی اسرائیل غاصب شوند و این اتفاق معادلات سیاسی نظامی دنیا را برهم زد.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ بیش از ۳۳هزار شهید مظلوم غزه، افزود: ۱۴هزار نفر از این تعداد کودک و ۹هزار نفر نیز زن بودند.

حسینی پور بابیان اینکه اسرائیل با تمام قدرت تلاش دارد جمهوری اسلامی ایران را به صحنه درگیری بکشاند، گفت: صهیونیست ها نمی دانند که ملت شریف ایران اسلامی با هدایت های داهیانه رهبری هرگز پیرو حرکات احمقانه اسرائیل، امنیت مردم و کیان ایران اسلامی را به خطر نخواهد انداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به ویژه شهید «محسن حسین نیا» از شهدای امنیت شهرستان بابلسر مازندران، اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری با هوشمندی تمام سیاست نهایی جهان اسلام همان نابودی اسرائیل را هدفگذاری کردند.

کد خبر 1757475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha