خروش مردم قرچک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم شهرستان قرچک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همنوا با سراسر کشور به میدان آمدند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، مردم و مسئولان شهرستان قرچک همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) و حرکت به سمت مصلای نماز جمعه، صحنه‌های با شکوهی از  اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند، با مشت های گره کرده فریاد ضد استکباری سر داده و خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل به ویژه علیه مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

قرچکی ها همچنین با سر دادن شعار حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران توسط رژیم کودک کش اسرائیل را تسلیت گفته و خواستار مقابله جدی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با عاملان این جنایت شدند.

بر اساس این گزارش، با وجود تعطیلی مدارس، بسیاری از دانش آموزان در حالی که پلاکارد نام مدارس خود را در دست داشتند، در این حماسه عظیم حضور یافتند تا ثابت کردند آرمان فلسطین و دفاع از مردم مظلوم این خطه از جهان اسلام، در لایه‌های مختلف جامعه شکل گرفته است.

گفتنی است، مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان قرچک با عبور از خیابان اصلی، در مصلای نماز جمعه حضور یافته و با قرائت بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با جنایات رژیم اشغالگر قدس، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.

کد خبر 1757563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha