حمایت از مردم مظلوم فلسطین افتخاری بزرگ برای ملت‌ ایران است

شریعتی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین افتخاری بزرگ برای ملت‌ ایران اسلامی است چرا که حمایت از مظلوم است و آن را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، غلامرضا شریعتی _نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه( ۱۷ فروردین) در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در نکا اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و غزه قابل اغماض نیست و هر روز بر ددمنشی های این رژیم غاصب افزوده می شود.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین افتخاری بزرگ برای ملت‌ ایران است

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف فلسطین و جهان در حال گسترش‌ است و نمی توان در برابر این حجم از ددمنشی سکوت کرد.

شریعتی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین افتخاری بزرگ برای ملت‌ماست چرا که حمایت از مظلوم است و آن را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی کنیم.

وی افزود: ترور بی رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال مستشاران ایرانی در کنسولگری سوریه در دمشق اوج خباثت این رژیم است که آن را محکوم می کنیم و قطعا بی جواب نخواهد ماند.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین افتخاری بزرگ برای ملت‌ ایران است

شریعتی با اشاره به شعار سال رهبری خاطر نشان کرد: رهبری امسال هم بر تولید تاکید داشتند و باید در سال جهش تولید با مشارکت نروم همه با هم برای جهش تولید تلاش کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل مهم و اساسی ما در سال جدید تولید است و باید از همه ظرفیت ها در این بخش استفاده کرد.

کد خبر 1757564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha