ای اهل حرم میر و علمدار می آید

مازندران این روزها با عطر خوش شهادت مردی از نسل پاکان به خود گرفته و  شور و حال عجیبی در بین مردم علوی‌تبار این استان ایجاد و موجی از شکوه و عظمت سال‌های حماسه و ایثار دوباره در مازندران تداعی شد.

خبرگزاری شبستان- استان مازندران؛ مریم نظری/ساعت های پردلهره‌ای  را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم، ساعت هایی دلهره آور برای همه مردم سرزمینم در درگیری دلاورمردان مان با جیش الظلم در چابهار.
ساعت ها و دقایقی که با به شهادت رسیدن مرزبانان غیور ما یادآور تلخ‌ترین حادثه‌ است و تا ابد فراموش نمی‌شود.
مازندران قهرمان که به دیار علویان و خط شکنان ۸ سال دفاع مقدس و شیرمردان خان طومان معروف است، سالهاست که میهمان شهداست و هر روز نشانه ای از نشانه های مردان آسمانی سرزمینمان را حس می کنیم و حالا دوباره میهمان شهیدی دیگریم.
و دوباره مازندران و شهیدی که آرزوی شهادت ورد زبان و عملش بود، سید محسن حسین‌نیا غیورمردی از دیار بهنمیر همیشه سرافراز این بار از ما میزبانی می کند و ما دوباره میهمان شهدا ییم و در خان‌نعمت شهید متنعم می شویم.
این روزها مازندران دوباره در تکاپوی عطری از بهشت است و منتظر وداع و میزبانی از پیکر شهیدی که تنها یک جسد معمولی نیست، بلکه در رگ و ریشه‌های ما جوانه زده اند و حقیقت نظام‌ما هستند و حالا ماییم و دلتنگی هایی که برای شهیدمان تمامی ندارد و با همه وجودمان زمزمه می کنیم " ای اهل حرم میر و علمدار می آید" و آماده ایم برای استقبال از این شهید عزیز و بهاری شدن دوباره با عطر شهادتش.
مردم‌مازندران قهرمان و همیشه در صحنه از امروز میهمان شهید مدافع امنیت شید "محسن حسین‌نیا" هستند و نه تنهابابلسر و زادگاهش بهنمیر که همه مازندران برای حضور این شهید بی قرار است.
پیکر مطهر شهید سید محسن حسین نیا جمعه شب ۱۷ فروردین‌ماه از محور سوادکوه به مازندران وارد و توسط مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائم شهر شهر به شایستگی استقبال شد

این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مردم قدر شناس شهرهای پل سفید، زیراب و قائم شهر برگزار و پیکر شهید مدافع امنیت سید محسن حسین نیا بعد از تشییع به زادگاهش بهنمیر انتقال یافت.

مراسم وداع با شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا صبح امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران برگزار شد.

ای اهل حرم میر و علمدار می آید

مراسم وداع با شهید مدافع وطن و امنیت شهید "محسن حسین‌نیا"  شنبه شب ۱۸ فروردین‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در مصلی نمازجمعه المهدی شهر بهنمیر برگزار می‌شود.

تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا روز یک شنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ از مقابل سپاه بابلسر تا میدان شهدا و سپس در زادگاهش روستای روشندان بهنمیر تدفین می‌شود.

ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.

کد خبر 1757669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha