اسرائیل سرنوشتی جز مرگ ندارد

جانشین فرمانده سپاه گفت: تصور مسلط بر این موضوع که حتی کارشناسان اسراییلی و مراکز پژوهشی آن را اذعان می کنند، این است که این رژیم ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای راه قدس که امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه) در حسینیه فاطمةالزهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد در مورد اقدامات تروریستی و هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه در جمع خبرنگاران، گفت: از رژیم منحوس صهیونیستی انتظاری جز این نیست، اکنون شش ماه است در غزه (در حالی که بیش از ۲۰ سال  در محاصره کامل است)، جنایت های خود را به اوج رساند و بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی که نیمی از آنها را زنان هستند، شهید کرده است. جز شرارت و خباثت از همچون رژیمی که اصالت ندارد و هیچ وقت نبوده و نخواهد بود و هیچ گاه اسرائیل کشور کامل نبوده و نخواهد شد، انتظاری نیست.

وی تصریح کرد: اسرائیل راهی جز از بین رفتن ندارد و اصلی ترین عاملی که آنها را از بین می برد در قرآن بیان شده است که وقتی ظلم واقع می شود، حتما خداوند متعال راهی جز از بین رفتن ظلم و ظالم باقی نمی گذارد.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به این سوال که اسراییل ادعا کرده که می خواهد ایران را درگیر جنگ منطقه ای کند و پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی چیست، تصریح کرد: این سخنان حرف های شیاطین و خبائث است و نظامی بر فرهنگ شهادت بنا شده با این چیزها تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران توانایی پاسخ دادن به اسراییل را ندارد، گفت: این سخن نشان دهنده دشمنی ضد انقلاب است. انتظاری بیش از این از ضد انقلاب نیست و نباید سخن ضد انقلاب نشر داده شود.

سردار فدوی ادامه داد: تصور مسلط بر این موضوع که حتی کارشناسان اسراییلی و مراکز پژوهشی آن را اذعان می کنند، این است که این رژیم ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید اما با توجه به خباثت ها و ظلم هایی که مرتکب شدند، معتقدم چهار سال پیش رو را نیز نمی بینند.

وی در مورد ترس رژیم صهیونیستی از ایران یادآور شد: امام (ره) و شهید بهشتی بیش از ۴۰ سال گذشته اظهار کردند: «اسرائیل از ما بترس و از این ترس بمیر» و این امر حتما اتفاق می افتد.

کد خبر 1757857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha