عمق راهبردی مقاومت جایی جز جمهوری اسلامی نیست

حجت الاسلام نبیل قاووق گفت: شش ماه نبرد پی در پی و حمایت از غزه عمق راهبردی مقاومت را نشان داد که جایی جز جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت شهدای راه قدس گفت: خانواده های این شهدا بدانند که شهدای آنها امام حسین(ع) را یاری کردند. بنده به شما سلام عرض می کنم و به نمایندگی از حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، برادران سپاه، نیروی قدس شهادت این شهیدان را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: شهید محمدرضا زاهدی فرمانده ای ویژه و متمایز در تدبیر فرماندهی در میدان بود و یکی از فرماندهان بارز جبهه مقاومت محسوب می شد. این شهید زندگی خود را در راه علی بن ابیطالب آغاز کرد، در مسیر امام علی (ع) در خون خود خضاب شد و به ملاقات الهی شتافت.

وی گفت: شهید زاهدی یکی از فرماندهان بارز در جبهه مقاومت بود که توانست نقشه و مسیر امام خمینی (ره) را در میدان به ما نشان دهد. سردار زاهدی عنصری مهم در پشتیبانی و تقویت رزمندگان در منطقه بود.

حجت الاسلام قاووق ادامه داد: در پیروزی بزرگ سال 2000 شهید زاهدی به همراه سردار سلیمانی همراه بودند و از فرماندهان خط مقدم با دشمن اسراییلی و تکفیری ها در سوریه محسوب می شدند. سردار شهید زاهدی یک هدف دائمی برای مثلث تکفیری، آمریکایی و اسراییلی بودند. شهادت نشان داد که این شهید تا چه اندازه و تا کجا تاثیرگذار بود.

وی در ادامه گفت: شش ماه نبرد پی در پی و حمایت از غزه نشان دهنده عمق راهبردی مقاومت است و عمق راهبردی مقاومت جایی جز جمهوری اسلامی ایران نیست. در این شش ماه جبهه مقاومت با تمام قدرت نشان داد که توانایی به ذلت کشاندن رژیم صهیونیستی را تا کجا دارد. رزمندگان مقاومت در عراق، یمن و سوریه هیچ نقطه ای را باقی نگذاشتند و به دنیا نشان دادند که قدرت به زیر کشیدن رژیم صهیونیستی را دارند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان خطاب به سردار شهید زاهدی اظهار کرد: امروز به شما اطلاع می دهم که برادران شما و حزب الله توانستند پرنده رژیم صهیونیستی را که از نوع هرمس 900 بود، شناسایی و به خاک لبنان فرود بیاورند و این پرنده را سرنگون کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم بالا رفتن حجم ترورها و اقدامات رژیم صهیونیستی از تهران اعلام می کنیم اقدامات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تا زمانی که این رژیم از غزه بیرون نرود، پایان نمی پذیرد. حزب الله همراه جمهوری اسلامی در تمام سختی ها حضور دارد، حزب الله قطعا و یقینا برای روزهای سخت و دشوار خود را آماده کرده و از تهران اعلام می کنیم برای هر احتمالی در سرزمین های اشغالی مقاومت می کنیم.

کد خبر 1757868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha