واقعه صحرای طبس اثبات حقانیت نظام است

طالبی گفت: واقعه پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ به‌عنوان یکی از افتخارات نظام و برای اثبات حقانیت نظام باید به تمام دنیا مخابره شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز (۱۹ فروردین) در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: یکی از اقداماتی که آمریکا در اردیبهشت ماه سال ۵۹ با هدف تشکیل کودتا به صورت مستقیم انجام داد مساله واقعه صحرای طبس بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با کمک و امداد الهی، طوفان شن در صحرای طبس راه افتاد و دشمن به اهداف خود نرسید، افزود: باید از این رویداد مهم در سطح کشور و استان نهایت بهره را برده و پیام‌ مقدس این واقعه را به دنیا مخابره و مصادره کنیم.

وی بیان کرد: مردم نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی با رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری همه در کنار هم از آزمایشات دشمن، سربلند بیرون آمدند و حتی تجربیات قوی‌ تر از قبل کسب کردند. 


معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، ترورها و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر، گفت: دشمن برای ما جنگ های ترکیبی را تدارک دید اما با همراهی مردم، ایران اسلامی هر روز قوی تر از گذشته شد. 

به گفته طالبی حضرت امام خمینی (ره) با اعتقادات راسخی که داشتند وضعیت و اهداف دشمن را تشریح و دست رد به سینه دشمن زدند، در نتیجه در گرامیداشت و پاسداشت پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ طبس که به طور علنی شاهد دست خداوند که به مدد جمهوری اسلامی ایران آمده، هستیم باید این رویداد مهم را به تمام دنیا مصادره کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا از گذشته تا کنون به دنبال براندازی و تغییر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست، افزود: از صدر اسلام که مذهب شیعه و علویون پایه‌گذاری شد با توجه به روحیه ظلم ستیزی که داشتند همیشه مورد ظلم و ستم استکبار و استعمار و ظالمان زمان خودشان بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر دشمن تاکنون نتوانسته‌ کاری انجام دهند چون در توان دشمن نبوده است. 

وی با اشاره به واقعه صحرای طبس گفت:  برای برگزاری بزرگداشت سالگرد واقعه طبس کمیته‌هایی تشکیل و برای هر کدام وظایفی تعیین شده است. 

طالبی از  ائمه جمعه و جماعات، مدارس، سازمان تبلیغات اسلامی و  سایر نهادهای فرهنگی  خواستار واقعه صحرای طبس شد و افزود: این مهم باید برای نوجوانان به خوبی تشریح شود. 


.

کد خبر 1757881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha