نمایشگاه قرآن نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه قرآنی است

سهیلی گفت: نمایشگاه قرآن نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه قرآنی است و باید به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

سهیل سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور چشمگیر جوانان و مردم از چهاردهمین نمایشگاه قرآنی استان کرمانشاه، گفت:اگر جامعه اسلامی با مفاهیم و آموزه‌های قرآن آشنا شود، می‌توان انتظار داشت که وضعیت زندگی مسلمانان بهتر شود و شاهد تجلی آیات قرآنی در لایه‌های مختلف زندگی باشیم.

  رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  افزود: در ماه مبارک رمضان جامعه آمادگی بیشتری برای جذب شدن به سمت مباحث قرآنی دارد از این رو فرصت بسیار مغتنمی جهت برپایی نمایشگاه قرآنی است.

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی فراهم می‌کند تا مردم بیش از پیش با قرآن مأنوس شوند و در این ایام مبارک، فضای جامعه معنویت بیشتری داشته و متقابلاً تمایل مردم برای استفاده از ظرفیت‌های قرآنی که در قالب نمایشگاه ظهور و بروز می‌یابد نیز بیشتر می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت، توانمندی‌ها و فعالیت‌های قرآنی به نمایش گذاشته شده و زمینه جذب مردم به سمت مباحث قرآنی فراهم می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به برپایی ۴ غرفه اوقاف و امورخیریه استان در نمایشگاه قرآنی، اظهار کرد"معرفی استعدادها، تقویت زمینه‌های تعامل بین فعالان، ایجاد فضای رقابت سالم بین فعالین قرآنی و ارتقای فرهنگ دینی و قرآنی بر پایه معارف قرآن کریم همچنین ارزیابی ظرفیت‌ها و شناخت نیازهای قرآنی مردم از طریق جامعه آماری نمایشگاه از اهداف این نمایشگاه بود.


 وی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت برای رونمایی از آخرین دستاوردهای قرآنی و اطلاع و دسترسی مردم از محصولات قرآنی برپا می‌شود،نمایشگاه قرآن فضای معنوی در شهر ایجاد کرده و باعث ترویج مباحث قرآنی در جامعه می‌شود.

نمایشگاه قرآن نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه قرآنی است

کد خبر 1757907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha