اسرائیل غاصب، پاسخ جنایات خود را دریافت خواهد کرد

سرهنگ رستمی با بیان اینکه طوفان الاقصی برگ جدیدی در مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا را رقم زد، گفت: با صدای رسا اعلام می کنیم انتقام حمام خون ریخته شده در غزه را می گیریم و رژیم کودک کش را از جنایت در غزه و فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد.

سرهنگ سیاوش رستمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، اظهار داشت: اسراییل غاصب پاسخ سختی را در این زمینه دریافت خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان دورود افزود: امروز که اسراییل غاصب بار دیگر به جنایات خود ادامه داده و نگران مجامع بین المللی نیست، بداند انتقام حمام خون ریخته شده در غزه و خون های ریخته شده دردمشق را می گیریم و رژیم کودک کش را از جنایت در غزه و فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همینه رژیم صهیونیستی شکسته است، بیان کرد: جبهه مقاومت با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز در مقابل تجاوزی گری‌های اشغالگران قدس ایستاده است.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی برگ جدیدی در حوزه تقابل جبهه مقاومت و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا رقم زد.

سرهنگ رستمی ادامه داد: همه ما در جریان اتفاقات و معجزات این عملیات هستیم بطوریکه اکنون ۶ ماه از این عملیات می گذرد و هنوز اسراییل غاصب نتوانسته ضرباتی که بر پیکره آن وارد شده را ترمیم کند.

سرهنگ رستمی با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی در خصوص انتقام ایران اسلامی،  خاطرنشان کرد:  ماجواب می دهیم بطوریکه دشمن را از کرده خود پشیمان می کنیم.

کد خبر 1757990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha