انفاق ۸۰۰ میلیون تومانی مازندرانی ها به آوارگان فلسطینی

معافی گفت: مردم خیر و نوع‌دوست مازندران در روز قدس امسال ۸۰۰ میلیون تومان به مردم مظلوم فلسطین کمک کردند که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تحسین همت والای مردم نوع دوست مازندارن برای حمایت از نیازمندان و آوارگان فلسطینی، اظهار کرد:  ۱۰۰ پایگاه  سیار و ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان برپا شد.

وی با بیان  اینکه استقبال مردم از این پایگاه‌ها بسیار بی‌نظیر بود، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست مازندران  در راهپیمایی روز جهانی قدس۸۰۰ میلیون تومان به مردم مظلوم فلسطین و غزه انفاق کردند که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

معافی کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین را یک وظیفه انسانی و دینی دانست و یادآورشد: مردم نوعدوست استان مازندران  همچنان می توانند کمک های مومنانه خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴  و یا شماره حساب  ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳  نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

کد خبر 1758017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha