۱۷۳۰ پایگاه جمع آوری زکات فطره در گلستان برپا می شود

بابایی از فعالیت یک هزار و ۷۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با عید سعید فطر، یک هزار و ۷۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطره در استان گلستان برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه اولویت هزینه کرد زکات فطریه برای بیماران سرطانی و صعب العلاج استان است، افزود: بیش از هفت هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در استان هستند.

وی با اشاره به ساماندهی مراکز جمع آوری زکات فطریه در سطح استان، از مردم خیرو روزه دار استان خواست تا از اهدای زکات فطریه خود به مراکز غیرمجاز فاقد آرم و لوگوی تایید شده دبیرخانه شورای زکات، خودداری کنند.

بابایی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با روش #۵*۰۱۷*۸۸۷۷*فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

وی با بیان اینکه روش‌ پرداخت الکترونیکی زکات فطره در خدمت رسانی سریعتربه نیازمندان و محرومان تاثیر بیشتری دارد، گفت: شماره کارت مجازی ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بابت فطریه عام، شماره کارت مجازی ۰۵۹۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ بابت فطریه سادات وشماره کارت مجازی ۰۲۹۷-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ نزد بانک ملی آماده دریافت کفاره عمد وغیرعمد هم استانی های روزه دار است.                                                        

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: گلستانی ها در سال گذشته ۴۹ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند و پیش بینی می شود این مقدار در سال جاری بیش از ۵۵ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 1758064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha