لزوم توسعه فضاهای ورزشی مازندران با مشارکت مردم

رجبی گفت: توسعه فضای ورزشی با مشارکت مردمی نقشی مهم در توسعه پایدار دارد و مشارکت مردمی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ورزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   علی رجبی_ مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، دوشنبه (۲۰فروردین) در اولین جلسه شورای اداری بهشهر در سال جاری اظهار کرد: ورزش برای سلامتی خود و جامعه و همدلی و هم توانی است و بسیاری از ناهنجاری ها،   مراجعهات به بیمارستان و ... با ورزش کاهش می یابد و به نوعی هزینه در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه اجتماعی است.
وی افزود: همه افراد باید جسم را قوی کنند تا خانواده و کشور قوی داشته باشیم. که تن سالم زندگی سالم دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: سلامت و امنیت دو مساله مهم است و خواهشمندیم در سالی که رهبر نامگذاری کردند، ورزش با مشارکت‌مردمی در اولویت باشد.
رجبی یادآور شد: در زمان قبول مسئولیت در اداره کل ورزش و جوانان در کل استان ۶۸ پروژه نیمه تمام داشتیم که تعدادی از پروژه های ورزشی در این مدت افتتاح شد و در سال جاری  تلاش می کنیم در صورت تحقق اعتبارات همه پروژه ها با اعتبارات جدید تکمیل شود و پروژه جدیدی تعریف نمی کنیم.
وی استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌مردمی را امری مهم در توسعه زیرساخت ها دانست و گفت :  به دنبال افزایش حضور مردم در ساخت اماکن ورزشی هستیم.
رجبی افزود: با توجه به تاکیدات دولت مردمی درخصوص عدالت اجتماعی بیشتر پروژه های ورزشی در روستاها تکمیل شده است تا جوانان مازندرانی در سراسر استان امکان بهره مندی از فضاهای مناسب ورزشی را داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ما به دنبال اتمام‌پروژه های ورزشی نیمه تمام هستیم و سپس ایجاد یک تا ۳ سالن چمن مصنوعی در دستور کار است.
رجبی گفت:  ۱۵ چمن مصنوعی در مازندران کلنگ زنی شد و با مشارکت مردمی ۱۰ میلیارد تومان از مردم کمک گرفتیم.
وی افزود: مشارکت مردمی اولویت ما بوده و هست.
رجبی با بیان اینکه از نظر رهبری، امر به ورزش امر به معروف است، خاطرنشان کرد: ایران قوی به مردان قوی احتیاج دارد و مردان قوی از ورزش اند و به سلامت خود فکر می کنند.

کد خبر 1758121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha