هنر بهترین زبان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معصومی گرجی با بیان اینکه نگاه متعهد شهید آوینی بهترین الگو برای حرکت در مسیر توسعه هنر انقلاب اسلامی است، گفت: باید با زبان هنر دستاوردهای نظام تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی معصومی گرجی- رئیس حوزه هنری مازندران در حاشیه آئین عطرافشانی گلزار شهدای ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام هنرمند متعهد و ارزشی سیداهل قلم شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: این شهید والامقام در راه نگاه متعهد به حقیقت بسیار کوشید و برای حفظ ارزش های اسلامی آثار فاخری را خلق کرد.

وی به نامگذاری سالروز شهادت مرتضی آوینی به نام روز هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و هفته هنر انقلاب اسلامی با دبیری حوزه هنری در استان ها گرامیداشته می شود.

معصومی گرجی با بیان اینکه برنامه های متناسب با بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در مازندران با همکاری دستگاه های فرهنگی هنری و هنرمندان این خطه از شمال کشور برگزار می شود، گفت: برپایی نمایشگاه های تخصصی، نشست ها و میزگردهای تخصصی هنر انقلاب، تجلیل از هنرمندان متعهد و معرفی هنرمند سال مازندران از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی استان است.

وی از آغاز عملیات احداث پردیس سینمایی ساری خبر داد و افزود: بزودی با صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ساری این پروژه در ریل احداث قرار خواهد گرفت.

معصومی گرجی با اشاره به عقیده، تفکر و اندیشه شهید مرتضی آوینی، گفت: شهید آوینی با نگاه متعهد امروز به الگویی برای هنرمندان متعهد بدل شده است.

وی با بیان اینکه هنر تعالی بخش، آگاهی بخش و روح بخش است، افزود: اگر هر آنچه که انسان را در مسیر کشف حقیقت و زیبایی ها قرار می دهد و انسان را به تعالی می رساند را با زبان هنر معرفی کنیم قطعا جریان ساز خواهد بود.

معصومی گرجی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، گفت: تولید آثار فاخر با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند حمایت مسئولین است.

کد خبر 1758136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha