برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت با استفاده ظرفیت‌های مردمی 

جلسه هماهنگی برگزاری جشن های دهه کرامت شهرستان ورامین با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  صبح امروز سه شنبه (۲۱ فروردین ماه) جلسه هماهنگی جشن های دهه کرامت به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد، سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی،علیرضا مومنی شهردار ورامین و دیگر روسای ادارات در فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت: مراسمات و جشن های دهه کرامت در شهرستان ورامین باید پر شور برگزار شود.
وی افزود:با توجه به هجمه های اعتقادی  دشمنان به دختران سرزمین ما  بعد از اغتشاشات سال گذشته باید در این جشن ها بر مقام بالای کرامت بانوان ایران به ویژه در حوزه هویت بخشی تاکید شود.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به برنامه دهه کرامت گفت:برنامه های مختلفی برای اقشار مختلف در دهه کرامت در نظر گرفته که میتوان از اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری همایش بانوان ورزشکار،جشن خیابانی در محلات، شب شعر، پرپایی چایخانه رضوی در سطح شهرستان و... را نام برد که نکته مهم در اجرای این برنامه ها حضور و استفاده از ظرفیت های مردمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
درویشی در پایان گفت: دستگاه های متولی همکاری لازم را با تمامی گروه های مردمی در جشن های دهه کرامت انجام دهند.

کد خبر 1758195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha