آغاز دوره‌های کاربردی «الزامات تبلیغی» ویژه مبلغان فارس از ۳۰ فروردین

حجت الاسلام اسدی از برگزاری دوره‌های کاربردی «الزامات تبلیغی» ویژه مبلغان فارس از ۳۰ فروردین خبر داد و گفت: این دوره ها تا پایان سال ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در فارس گفت: به همت مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و بنیاد بین المللی امامت دوره های بسیار کاربردی الزامات تبلیغی در سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: ارتباط موثر با کودک و نوجوان، امام شناسی، شبهه شناسی و پاسخ به شبهات، نقد انحرافات فرق ضاله و... از موضوعات اختصاص یافته این دوره ها است که ویژه طلاب، مبلغان و مبلغات حوزه علمیه فارس در سال برگزار می شود.

مسئول مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس همچنین از برگزاری نشست تفاهم همکاری با حضور معاون تبلیغ استان حوزه علمیه فارس، نماینده بنیاد بین المللی امامت و نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این راستا خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تمام این دوره ها در سه مقطع مقدماتی، متوسطه و تکمیلی به صورت حضوری و مجازی ویژه طلاب و مبلغان و مبلغات حوزه های علمیه استان فارس برگزار شود.

وی ادامه داد: این دوره های بسیار کاربردی از ۳۰ فروردین ماه آغاز و تا پایان این سال ادامه دارد.

اسدی همچنین توانمند سازی طلاب و مبلغین جهت انجام رسالت خود در شهرستان های استان فارس را از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی برشمرد.

کد خبر 1758405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha