توسعه زیرساخت های رمون نیازمند معرفی ظرفیت های این منطقه به استان و کشور است

بهنام سعیدی گفت: توسعه و تامین زیرساخت های رمون نیازمند عزم همگانی برای معرفی ظرفیت های این منطقه به استان و کشور است و دعوت از مسئولان کشوری نیز در چنین جشنواره هایی می تواند به رفع مشکلات زیرساختی منطقه کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهنام سعیدی در جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان در منطقه رمون، گفت: مردم رمون مردمانی پاک، مومن، با فرهنگ و دارای تمدن، مهمان نواز، شجاع و اصیل هستند.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمون همچون نگین انگشتری از جنس الماس است، ابراز کرد: این منطقه خوش آب و هوا دارای جاذبه های گردشگری و ظرفیت های بسیاری است که متاسفانه مغفول مانده اند.

وی راه دسترسی مردم رمون به شهر را سخت و دشوار قلمداد کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های رمون در تولید محصولات کشاورزی و دامی می طلبد راه دسترسی مردم برای عرضه محصولاتشان هر چه سریع تر تکمیل شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حال برگزاری است ظرفیت بسیار خوبی برای عمران و آبادانی رمون است که این مهم با پوشش خبری اصحاب رسانه به عنوان صدای مردم این منطقه کم برخوردار محقق می شود.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کنار همه مشکلات و سختی ها اما منطقه رمون دارای نیروی انسانی بسیار خوبی و جوانان برومند و شجاعی است که در دستان مادرانی پاک دامن تربیت یافته اند.

وی تصریح کرد: شهدایی که رمون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) و دامن مادران پاکی هستند که پرچم افتخار کشور ما می باشند.

سعیدی تصریح کرد: توسعه و تامین زیرساخت های رمون نیازمند عزم همگانی برای معرفی ظرفیت های این منطقه به استان و کشور است و دعوت از مسئولان کشوری نیز در چنین جشنواره هایی می تواند به رفع مشکلات زیرساختی منطقه کمک کند.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود کم آبی در برخی از روستاهای شهرستان جیرفت، تاکید کرد: هلیل رود از آن همه مردم است و به کسی اجازه دست درازی به آن را نخواهیم داد.

کد خبر 1758487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha