لزوم تجهیز مسجد جامع سنندج

ماموستا رستمی بر لزوم تجهیز مسجد جامع سنندج تاکید کرد و از نبود بلندگوی مناسب در مسجد جامع این شهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: مسجد جامع سنندج از بناهای تاریخی این شهر است و روزگاری محل تحصیل صدها نفر طلبه و ماموستا بوده و نیاز است تجهیزات آن مورد توجه قرار گیرد.

وی از نبود بلندگوی مناسب در این مسجد انتقاد کرد و گفت: باید برای اماکن مقدس از جمله مساجد ارزش قائل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمندان و فقرا نیاز به کمک خیرین و افراد توانمند دارند، خاطرنشان کرد: کمک خیرین و ثروتمندان توشه راهی برای آخرت است و هر کسی در توان دارد باید برای کمک به فقرا تلاش کند. 

ماموستا رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن تبریک مجدد سال نو و عید سعید فطر به همه مردم کردستان اظهار کرد: بارش های اخیر موجب سرریز شدن سدها و خوشحالی مردم شد که با مدیریت منابع آبی و برنامه ریزی مسوولان متولی می توان از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

وی از دین مبین اسلام به عنوان دین مهربانی، رافت و دور از خشونت یاد کرد و گفت: اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه محکوم است و این کشتار نوزادان و کودکان خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که حتی توسط حیوانات درنده هم انجام نمی شود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: سازمان حقوق بشر بیشتر از این آبروی خود را پایمال نکند و این کشت و کشتارها را محکوم کند تا خون مسلمانان مظلوم بیشتر از این ریخته نشود.

کد خبر 1758524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha