کمترین خطای محاسباتی علیه ایران پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دارد

امیر غلامعلیان از آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر هر گونه تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، شنبه(۲۵ فروردین) در مراسم بزرگداشت سپهبدان ارتش جمهوری اسلامی هدف از برگزاری این مراسم را به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت اسطوره‌های کشورمان دانست و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه و رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی است که باعث مانایی خاک مقدس جمهوری اسلامی برای ما شدند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش اظهار کرد:
ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی بارها شهدای زیادی تقدیم نظام کردند و ما وظیفه سنگینی به عهده داریم.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف از ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا ۳ اردیبهشت، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی؛ گفت: شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.
امیر غلامعلیان خاطرنشان کرد: شهید محمدولی قرنی اولین شهید ترور اما از شهدای مظلوم ارتش جمهوری اسلامی است که سعی کردیم در این مراسم تا حدودی او را معرفی کنیم.
وی ادامه داد: شهید قرنی نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال‌های ۵۷ و ۵۸ و در انسجام واحدهای ارتش و مبارزه با گروهک ها داشت.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزو امن ترین مرزها است؛ اعلام کرد: اگر دشمن  دچار خطای محاسباتی شده و کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد؛ نیروهای مسلح او  را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

کد خبر 1758581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha