اجرای طرح چهره به چهره ویژه در محله احمد آباد خمین

رنجبری از برگزاری طرح چهره به چهره ویژه دختران جوان و نوجوان کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) احمد آباد خمین خبر داد.

مریم رنجبری با اشاره به برگزاری طرح چهره به چهره ویژه دختران جوان و نوجوان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح از سال ۹۲ زیر نظر حجت الاسلام محسن قرائتی در حال برگزاری است و بحمدالله مورد استقبال قرار گرفته است.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) مسجد قائم (عج) احمد آباد خمین با بیان اینکه مربیان این کلاس زیرنظر اساتیدکشوری آموزش میبینند، افزود: این کلاس ها یک روز در هفته به همت کانون برگزار می‌گردد و در فصل بهار کلاس ها را در فضای باز با هدف ایجاد شور و نشاط و جذب بیشتر افراد برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح از طرف کانونهای مساجد اجرا می شود، ادامه داد: این طرح یک موج رادیویی مختص به خود  بنام رادیو چکامه دارد که فعالیت های این طرح را انعکاس می دهد.

رنجیر با اشاره به اینکه این طرح در دو گروه دختران برگزار می شود، اظهار داشت: کلاس ها در دو گروه ۹تا ۱۱سال و۱۱تا۱۸سال برگزار می‌شود.

اجرای طرح چهره به چهره ویژه در محله احمد آباد خمین

 
مربی طرح چهره به چهره اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره آموزش های بر گرفته از ۵ کتاب دعوت که زیر نظر استاد حجت الاسلام محسن قرائتی، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، ستاد اقامه نماز کل کشور و سیدجواد بهشتی نوشته شده است دعوت ۱و۲و۳و۴و۵ بنامهای توحید عدل نبوت معاد و امامت را فرا می گیرند.

وی همچنین به برگزاری برنامه های فرهنگی و تربیتی و اردویی اشاره کرد و گفت: بمناسبت روز دختر نیز اعضای کلاس به صورت رایگان به اردوی زیارتی قم اعزام می‌شوند.

اجرای طرح چهره به چهره ویژه در محله احمد آباد خمین

کد خبر 1759693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha