افزایش قدرت بازدارندگی نظام، بزرگترین دستاورد سپاه در عملیات وعده صادق

حجت الاسلام شاکری گفت: یکی از برکات و کار بزرگی که اخیرا توسط سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق انجام گرفت، بالا بردن قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام محمد شاکری-امام جمعه فردوس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب، بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی و بزرگترین نیرویی که از آرمان ها و ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی حراست کرده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران همچون شجره طیبه ای است که در طول چندین سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد در جای جای این کشور و نظام سایه افکنده است و مردم از میوه های شیرین امنیت و خدمات اجتماعی، عمرانی، سازندگی آن استفاده می کنند.

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه سپاه پاسداران طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، وظیفه حفاظت و حراست از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عهده دارد، گفت: ضمن اینکه اگر چه وظیفه حفاظت از تمامیت ارضی ایران اسلامی جزء وظایف ذاتی ارتش جمهوری اسلامی است لکن هر کجا که نیاز به حضور سپاه بوده حضور جدی داشته و به بهترین وجه نقش خود را ایفا کرده است.

امام جمعه فردوس افزود: البته لازم به ذکر است که حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی توسط سپاه منحصر به محدوده مرزهای جغرافیائی نبوده بلکه سپاه در این خصوص فرا مرزی عمل کرده و سپاه قدس به همین منظور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات و کار بزرگی که اخیرا توسط سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق انجام گرفت، بالا بردن قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گفت: بگونه ای که جهان متوجه اقتدار نظام شد و فهمید که اگر کشوری بخواهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی تجاوز کرده یا به شخصیت های محترم نظام آسیبی برساند، نظام می تواند مستقیم پاسخ هتاکی ها و تجاوزها را بدهد.

حجت الاسلام شاکری در ادامه بیان کرد: به تعبیر دیگر سپاه با این عملیات به مسلمانان جهان عزت بخشید و روحیه آنان را که در مقابل مستکبرین و زورگویان عالم ایستاده اند را تقویت نمود و مستکبرین و زورگویان عالم فهمیدند که از این به بعد نمی‌توانند به راحتی در حق کسی و یا ملتی ظلم کنند و این خود باعث ترک جنگ و جنایات و برگشتن صلح و آرامش به جهان می‌گردد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و مسلمین که همان مستکبرین و زورگویان عالم هستند چون به دنبال منافع مادی و دنیوی خود می روند و برای به دست آوردن منافع خود به هر طریقی حتی ایجاد جنگ وخونریزی و تفرقه و غارت و اشغال کشورها متوسل می شوند وقتی کسانی را می بینند که شجاعانه در مقابل آن ها ایستاده و آزادمردان و سایر مسلمانان را ترغیب می کنند که در مقابل ظلم وستم وظالم و ستمکار بایستند طبعا ترس و وحشت بر آن ها حاکم شده و به زعم خودشان می‌خواهند که آن‌ها را از سر راه خود بردارند.

کد خبر 1759703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha