قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولی امر مسلمین دارد

سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران قدرتمندی و عزتمندی سپاه را ریشه در پیروی مطلق از ولی امر مسلمین و مفهوم مترقی ولایت مطلقه فقیه و تداوم بخشی به راه و صراط مستقیمی دانسته که شهدای عزیز و ایثارگران و جانبازان و آزادگان بنیان نهادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بسمه تعالی 
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ(انفال/۶۰)

دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ آغاز درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی به  درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می آید.با تکوین ساختار الهی سپاه و در پی آن سازماندهی نیروهای مخلص مردمی در قالب بسیج مستضعفین، قدرت به استضعاف کشیده ایرانیان در پی استبداد داخلی و استعمار خارجی به مدد نفس مسیحایی امام راحل (ره) با حضور عناصر مومن و انقلابی در قاب و قالب "سپاه" بازیابی و نمایان گشت، آنچنانکه نماد و نمود آن در دفاع مقدس آشکارترین صحنه غلبه قدرت ایمان ایرانیان بر قدرت هایی اهریمنی و مستکبر بود. ایمان، اخلاص و توکل همراه با عقلانیت معنوی و الهی سرمایه اصلی پاسدارانی گشت که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و به تعبیر امام خامنه ای (مدظله العالی) جنگ را به گنج تبدیل نمودند. 

ایجاد فرصت از دل بحران ها و تهدیدات در میدان های متفاوت از یک سو و گسترش جبهه مقاومت با تکوین هسته های مقابله با استکبار جهانی از سوی دیگر همراه با دستیابی و بکارگیری آخرین فن آوری های روز در عرصه دفاعی از دستاوردهای بزرگ سپاه در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و نیز حمایت از نهضت های رهایی بخش و ستم دیده جغرافیای جهان اسلام است. امری که امروز تعیین کنندگی خود را در تغییر شکل هندسه جهانی قدرت مبرهن ساخته است. ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه زدن و آسیب رساندن به شجره طیبه انقلاب اسلامی و بالندگی ایران نتیجه امنیت سازی درونی و بیرونی سپاه  به همراه با سایر نیروهای مسلح قهرمان جمهوری اسلامی است.

قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولی امر مسلمین و مفهوم مترقی ولایت مطلقه فقیه و تداوم بخشی به راه و صراط مستقیمی است که شهدای عزیز و ایثارگران و جانبازان و آزادگان بنیان نهادند. وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان و عرصه و موقعیت رمز مانایی و ماندگاری سپاه است. عناصر سپاه و شاکله ی الهی آن همواره اصول اعتقادی و انقلابی را برای رسیدن به آرمانهای و اهداف انقلاب اصلی ترین راهبرد می دانند  به طوریکه هم وندی  و گسست ناپذیر عمل انقلابی سپاه با اصول و آرمانها موجب عزتمندی ایران اسلامی و همه مستضعفین و آزادی خواهان عالم گشته است.

 عزتمندی سپاه در عملیات وعده صادق و دفاع مشروع  که با  شکست مطلق  قدرت شیطانی پوشالی رژیم خبیث صهیونیستی و همه قدرت های پشیبان آن از آمریکا تا نوکران آن گشت برساخته از وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون بوده ، که انشاءالله به فضل الهی این توفیقات افزون یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد.     

سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد الهی ، انقلابی  و عزت ساز سپاه و و مولود انقلاب اسلامی به آحاد مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خطه ۱۵ هزار آلاله به خون خفته این سرزمین مقدس ، اطمینان می دهد تا آخرین نفس و قطره خون به همراه ملت عزیز ایران و در راه اعتلای کلمه حق و رسیدن به قله  های تمدن اسلامی در مقابله ی با همه استکبار جهانی و مزدوران دست پرورده آنان خواهد ایستاد و از هیچ تلاش جهادی دریغ نخواهد نمود. و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
 

کد خبر 1759704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha