سینمای شهرستان فارسان راه‌اندازی می‌شود

اعتدالی گفت: مقرر شده در سال جدید سینمای شهر فارسان بهره‌برداری شود و چنانچه اعتبار لازم تخصیص یابد احداث سینما در ۲ شهر بروجن و لردگان نیز در دستور کار قرار گیرد.

ایمان اعتدالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: علاوه بر آن اکران فیلم‌های روز کشور در قالب سینماهای سیار از مهمترین برنامه‌های این اداره کل است و در هر نقطه از استان که تقاضا دریافت شود سینما سیار مستقر می‌شود.

کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: سینما سیار با همکاری انجمن سینمای جوان و باهمت بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود و امسال تلاش می‌شود در هر منطقه‌ای که تقاضا دریافت شود و فضای مناسبی برای اکران فیلم وجود داشته باشد، فیلم‌های روز سینما در آن منطقه اکران شود.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل هر منطقه‌ای از نقاط شهری و روستایی که درخواست اکران فیلم داشته باشد، آن تقاضا مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه مکان مناسبی نظیر سالن وجود داشته باشد، درب سینما سیار در این مناطق گشوده می‌شود.

اعتدالی همچنین از صدور هشت مورد پروانه ساخت فیلم در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: استان از وجود فیلمسازان توانمندی برخوردار است و در رویدادهای ملی و بین‌المللی نیز همواره خوش می‌درخشند.

وی یادآور شد: سال گذشته فیلم سینمایی در میان صخره‌ها از مختار عبدالهی تنها فیلم سینمایی تولید فیلمسازان استان بود که به‌صورت عمومی در سراسر کشور اکران شد.

کد خبر 1759709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha