سپاه، مرد میدان در عرصه‌های سخت و بحران است

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه سپاه، مرد میدان در عرصه‌های سخت و بحران است، گفت: امروز سپاه به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده که ثمرات و برکات آن و شاخ و برگ آن نه تنها کشور بلکه سطح منطقه را متنعم می‌سازد.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: رسالت مهم و اساسی سپاه پاسداران حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی در ادامه گفت: از همان ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی دشمنان برای از بین بردن و تضعیف نظام به دنبال توطئه‌ و فتنه انگیزی بودند و مهم‌ترین و موثرترین نیروی کارآمد در خنثی کردن توطئه دشمنان، سپاه پاسداران بوده به طوری که امام راحل بعد از دو سال از تشکیل سپاه فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه رسالت سپاه فقط در عرصه نظامی محدود نمی‌شود، افزود: عرصه‌های امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی، سازندگی و محرومیت زدایی از رسالت‌های مهم سپاه است که در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد.

حجت الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه سپاه، مرد میدان در عرصه‌های سخت و بحران است، ادامه داد: این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز سپاه به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده که ثمرات و برکات آن و شاخ و برگ آن نه تنها کشور بلکه سطح منطقه را متنعم می‌سازد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز نقش مهم و سازنده سپاه در برپایی صلح و ثبات در منطقه بر همگان روشن است به طوری که سپاه مایه امید و دلگرمی منطقه و مایه ترس و هراس دشمنان شده است.

امام جمعه بشرویه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف انقلاب تخریب ارگان‌ها و سازمان‌های انقلابی و کارآمد است، افزود: چون سپاه نیرویی کارآمد و موفق در نظام اسلامی است، خار چشم بیگانگان شده و به همین جهت دشمن به دنبال توطئه سپاه هراسی است که توطئه دشمن در راستای سپاه هراسی تاثیری نداشته و لذا برنامه دیگر دشمن به دنبال ترور و حذف سرداران عزیز سپاه است.

حجت الاسلام زارعی در پایان گفت: ترور و شهادت سردارانی همچون حاج قاسم نه تنها عزم و اراده سپاه را در رسالت خود تضعیف نمی‌کند بلکه مقاوم تر و با انگیزه تر در وظیفه خود می‌کند.

کد خبر 1759775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha