زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته سلامت طی مراسمی، زنگ سلامت امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت) با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته سلامت، گفت: همه اقشار به ویژه مسئولان باید برای مردم‌محور شدن سلامت، از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یک سفیر سلامت در مدارس برای خانواده‌ها پیش بینی شده است، اظهار داشت: این سفیران سلامت  آموزش های لازم را فرامی گیرند تا از آموزش‌های اولیه سلامت، خانواده خود را مطلع کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه گفت: همکاری دانشگاه علوم پزشکی با آموزش و پرورش جای تقدیر دارد و امید است با این همدای بتوانیم گام های اساسی در بخش سلاکت برداریم.

 وی با تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، بیان کرد: اگر دانش‌آموزی سلامت جسمی و روانی داشته باشد، می‌تواند در عرصه های مختلف موفقیت های بسیاری کسب کند.

مولوی با بیان اینکه ۶۲ هزار دانش‌آموز در این استان، معادل یک چهارم دانش‌آموزان استان، همیاران سلامت هستند، ادامه داد: طرح همیار پلیس نتایج خوبی در کشور به همراه داشت اما ادامه نیافت ولی امید است طرح همیاران سلامت مدارس استان به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

کد خبر 1759809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha