جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند دنبال می‌شود

فاضلی‌فرد گفت: ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فاضلی‌فرد امروز(۳ اردیبهشت) در اولین شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوعات اقتصادی به ویژه امسال با انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در طول انقلاب اسلامی ثبات شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه مشارکت مردم در سیاست کاری دولت و مسئولان است و تلاش آنان بر تحقق شعار سال خواهد بود، بیان کرد: در شهرستان بیرجند هم طرحی پیشنهاد شده و ارتباط مساجد با حاکمیت و دولت را با نمایندگانی از خود مساجد برقرار کردیم.

فاضلی‌فرد ادامه داد: در همین راستا ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم عنصری کلید در تحقق اقتصاد ملی است، افزود: همه دولت‌هایی که در حوزه اقتصاد پیشرفت کردند بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نشده است لذا نقش، مشارکت و حضور مردم بسیار برای ما حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه مردم برای ما و دولت سیزدهم خط قرمز هستند، گفت: شأن مسئولان نوکری و خدمت به مردم است لذا در مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی باید خدمات ما عزتمندانه و با رعایت کرامت مردم باشد.

فاضلی‌فرد در ادامه با اشاره به اینکه بی‌حجابی تحمیل آفتی برای جامعه اسلامی است، عنوان کرد: لایحه عفاف و حجاب چند ماهی است که بین مجلس و شورای نگهبان دست به دست می‌شود اما فراجا منتظر نماند و طرح نور در همین بازه زمانی کوتاه تاثیرات خوبی در جامعه داشته است.

وی افزود: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند لذا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم و اینها در محدودیت و اقلیت قرار دارند.

فرماندار بیرجند بیان داشت: فراجا در مقابله با این موضوع مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی را باید تذکری که جامعه ما همراهی می‌کنند، تمایز می‌بینند.

فاضلی‌فرد با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور نبود»، پی می‌بریم.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد، افزود: سپاه در همه عرصه‌ها اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوادث طبیعی ثابت کرد که کنار مردم است.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه سپاه هوشمندانه‌ترین فرماندهان نظامی و مدیران را تربیت کرد، گفت: اینها همه برکات و ثمرات نهاد مقدسی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته وی؛ عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده است و این عزت ارزان به دست نیامده و برای آن عزیزان بسیاری خون دادند و به شهادت رسیدند.

کد خبر 1759955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha