برنامه های دهه کرامت حول محور همدلی باشد

حجت الاسلام ترابیان به افزایش وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در پی عملیات وعده صادق در اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت: برای تداوم روحیه همدلی بین آحاد جامعه باید رویکرد برنامه های دهه کرامت نیز تقویت وحدت و نشاط اجتماعی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد ترابیان- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در بخش کشوری در آستان مقدس حضرت معصومه (س)، شاهچراغ و مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه‌های استانی به دستگاه‌های اجرایی مرتبط، افزود: باتوجه به شعار سال جاری و نگاه مقام معظم رهبری در بحث حرکت عمومی، مناسب است در دهه کرامت نیز حرکتی عمومی رقم بخورد.

حجت الاسلام ترابیان گفت: دستگاه‌ها در کنار برنامه‌های اجرایی تلاش کنند برنامه‌های مردمی پربار داشته باشند، همچنین فضای شهری درگیر برگزاری مراسمات معنوی شود البته باید در این راستا هر کار و امتیازی که لازم است ارائه و اعطا شود.

وی خاطرنشان کرد: مطلب بعدی درخصوص تهدید جنسیتی به مقام زن و دختر باتوجه به پیش رو بودن روز دختر است که بر بحث برگزاری خاص مراسم روز دختر بامحوریت عمومی بودن در فضای شهری باید ویژه توجه شود.  

حجت الاسلام ترابیان همچنین عنوان کرد: توجه به داستان جبهه مقاومت و قصه پرغصه غزه در مناسبت‌های دهه کرامت نیز ضرورت دارد.

وی گفت: اکنون که به‌خاطر عملیات پیروزمندانه سپاه مقتدر علیه رژیم صهونیستی یک جریان همدلی در کشور به‌وجود آمده در دهه کرامت میتوان با ارسال پیام‌های همدلی حول محور امام رضا (ع) این امام معصوم بر این وحدت و همدلی افزود.

کد خبر 1759976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha