۱۲۰۰ بسته گوشت نذری در کانون‌های مساجد اصفهان توزیع شد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری توسط کانون های مساجد این استان بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح توزیع گوشت نذری بین خانوارهای نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری و موسسه حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: یکی از برنامه های کانون های مساجد که از دوران کرونا با مشارکت موسسه و کانون فرهنگی و هنری خدیجه کبری و برنامه سمت خدا آغاز شد، توزیع بسته های حمایتی برای خانواده های آسیب پذیر بود که توزیع گوشت با بسته های یک کیلو و نیمی در سراسر کشور از جمله آن است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود:‌ این برنامه به صورت مردمی و عمومی فراگیر شده و توزیع آن توسط بچه های مسجد انجام می شود که غالبا به مناسبت های مختلف صورت می گیرد.

وی ادامه داد: توزیع بسته های گوشت در استان اصفهان طی ۱۴ دوره تاکنون انجام شده و امسال نیز پانزدهمین مرحله آن در ماه شوال با ظرفیت هزار و ۲۰۰ بسته انجام شد.

محمدیان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار بسته گوشت نذری در استان اصفهان توزیع شده، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد خانواده های نیازمند را شناسایی و این بسته های غذایی را در بین آنان توزیع می کنند.

وی اضافه کرد: مردم در اجرای این طرح مشارکت داشته و کمک های خود را به حساب موسسه خدیجه کبری واریز می کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ادامه داد: مدیران کانون های مساجد علاوه بر توزیع بسته های گوشت، با همکاری خیرین توزیع بسته های معیشتی را نیز در سطح شهرها و روستاها اجرا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای ماموریت همدلی و مواسات انجام می شود که در گره گشایی از مشکلات کارساز است.

کد خبر 1759986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha