مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز معلم را تبریک گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است

معلمی شغل نیست، یک سلوک انسانی است، دلدادگی به دانایی و شیدایی به کاهش جهل و نادانی. ‏مدیون معلمان‌مان هستیم. از آنان که طلسم الفبا را برای ما گشودند تا آنان که غبار از جهان و انسان زدودند.»

بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردممعلمی شغل نیست، یک سلوک انسانی است، دلدادگی به دانایی و شیدایی به کاهش جهل و نادانی.
‏مدیون معلمان‌مان هستیم. از آنان که طلسم الفبا را برای ما گشودند تا آنان که غبار از جهان و انسان زدودند.»
بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند.


دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در  استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.


روز دوازدهم اردیبهشت که مزین شده است به نام و مقام معلم را بر تمام آموزگاران این سرزمین و استان و همچنین بر هنرآموزان هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های هنری استان تبریک و گفته و گرامی می داریم."، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند. دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در  استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.

روز دوازدهم اردیبهشت که مزین شده است به نام و مقام معلم را بر تمام آموزگاران این سرزمین و استان و همچنین بر هنرآموزان هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های هنری استان تبریک و گفته و گرامی می داریم.

کد خبر 1761463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha