افزایش شرکت های دانش بنیان/ استفاده از ظرفیت داخلی

اوجی گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی ها و برجام نیست و از ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جواد اوجی امروز (چهارشنبه ۱۹ اردییبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح نیمه تمام‌ و شروع عملیات های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این‌پروژه ها را شاهد هستیم.

وزیر نفت با اشاره به رشد ۲۰ درصدی اقتصادی گروه نفت و گاز در سال گذشته، افزود: در برنامه هفتم برنامه داریم تا تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت وگاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شروع دولت به بیش از ۶۷۶ شرکت دانش بنیان رسیده است و نزدیک به هزار قرار داد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت ها بسته شده است.

اوجی گفت: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام‌ گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می خواهیم که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

کد خبر 1762349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha