اعزام ۱۵۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در دهه کرامت

حجت الاسلام رستمیانی با اشاره به تدارک ۱۷ عنوان ویژه برنامه به منظور بزرگداشت دهه کرامت گفت: به همت حوزه های علمیه خراسان جنوبی در این ایام ۱۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام علی رستمیانی-مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از وظایف ما رساندن معارف اهل بیت علیهم السلام به دست مردم است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز جامعه ما به این مهم بسیار محتاج و نیازمند است البته نه تنها ما که امروز جامعه جهانی تشنه شنیدن کلمات و معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام هستند.

حجت الاسلام رستمیانی ادامه داد: مبلغان، علما، هنرمندان و ... با بهره گیری از قالب های مختلف، باید سیره و کلام امام رضا علیه السلام را در بین مردم به منصه ظهور بگذارند تا همگان بدانند چه قدر این رهبران بزرگ الهی و تبعیت از آنان می تواند زندگی بهتری را به جهانیان هدیه کنند.

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی در ادامه گفت: طلاب و روحانیون و مبلغان به این مهم جامه عمل پوشانده و با فراگیری علوم اهل بیت علیهم السلام و احادیث آن بزرگواران به نشر و تبلیغ پرداختند و در قالب های مختلف این معارف را به سمع و نظر مردم می رسانند.

وی با اشاره به برنامه های حوزه علمیه خراسان جنوبی برای بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: به منظور بزرگداشت دهه کرامت بیش از ۱۷ عنوان ویژه برنامه محوری به همت روحانیون و طلاب و مبلغان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام رستمیانی با بیان اینکه جشن روز دختر در تمام مدارس خواهران برگزار می شود، افزود: برگزاری اردوی جهادی، اردوی مدارس و اعزام ۱۵۰ نفر مبلغ از طلاب در حال تحصیل از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: در دهه کرامت برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه تولید محتوای دهه کرامت و برپایی کافه گفتگو در پارک‌های شهر در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: دورهمی مادر دختری در مدارس علمیه خواهران، تکریم فرزندان دختر کادر مدارس، برگزاری جشن در مدارس علمیه استان(خواهران و برادران) و برپایی موکب و ایستگاه پذیرایی و جشن و تکریم همسایه های حوزه های علمیه از دیگر برنامه ها است.

حجت الاسلام رستمیانی با اشاره به اینکه طرح حضور طی دهه کرامت اجرا می شود، گفت: برگزاری و اجرای جشن در خوابگاه های دانش آموزی، پویش دختر بودن را دوست دارم چون.‌.. و محفل انس با قرآن نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1762417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha