رییس جمهور:

تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است

اختصاص صد هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن
تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است

رییس جمهور گفت: تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، مساله مسکن و زمین را از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها یاد کرد و گفت: زمینه و ظرفیت لازم در کشور برای تامین زمین موردنیاز متقاضیان و افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن کاملاً فراهم است.

وی گفت: تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود.

رییس جمهور، ساخت مسکن را از اولویت‌های مهم دولت عنوان کرد و گفت: تحویل و واگذاری افزون بر هفت هزار واحد مسکونی در استان قم در راستای همین دغدغه دولت سیزدهم انجام‌گرفته‌است.

آیت‌الله رییسی با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن روستایی، گفت: برای حل مشکل مسکن و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در این حوزه باید کار باکیفیت و جهادی صورت بگیرد.

وی با اشاره به برخی از تجربیات طرح مسکن مهر ، گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد به اتمام ۲۴۰ هزار مسکن مهری کرده که در دولت‌های قبلی تصویب و در دولت‌های دیگر مورد بی‌مهری قرار گرفته بود.

رییس جمهوری با بیان اینکه ساخت و تحویل مسکن در ایجاد امید در بین مردم اثرگذار است، گفت: دولت خود را متعهد در ساخت ۷۱ هزار مسکن مسکونی در استان قم می‌داند.

کد خبر 1762446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha