ضرورت مشارکت فعال همه دستگاه های اجرایی در برنامه‌های دهه کرامت

رئیس شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با تدابیر صورت گرفته همه دستگاه های اجرایی در برنامه‌های دهه کرامت به خوبی مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مرادعلی پیوند» امروز در نشست شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هیئت های مذهبی، کارگروه بانوان و نهادهای فرهنگی با هماهنگی های به عمل آمده در برنامه های دهه کرامت به خوبی فعالیت خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نقش ارزشمند حوزه بانوان در برگزاری برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در ایام دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) با ارج نهادن به جایگاه زنان، تکریم دختران و روز دختر برنامه هایی ویژه بانوان نیز برگزار می شود.  

وی با اشاره به اینکه برنامه ها و فعالیت های تدارک دیده شده برای دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز می شوند، افزود: برای هرچه بهتر برگزاری برنامه ها تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برقرار باشد.

پیوند بر ضرورت هماهنگی، هم افزایی و همسویی شورای فرهنگی استانداری با شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه هرچه بهتر برگزاری برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امسال باید تلاش کنیم برنامه های دهه کرامت در همه مناطق از جمله در دستگاه های اجرایی و به خصوص مساجد و اماکن عمومی به شکل گسترده تر و با جلوه مردمی تری برگزار شود. 

وی بر هماهنگی و مشارکت در اجرای برنامه های دهه کرامت بین ادارات و نهادهای مختلف تاکید کرد و گفت: فضای اداری با آذین بندی همراه باشد.

پیوند بیان کرد: مشارکت اصناف و بازاریان در جشن های دهه کرامت در کنار دستگاه های اجرایی پر شور خواهد بود و قطعا مردم هم در این برنامه ها نقش آفرینی بالایی خواهند داشت.

دبیر شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه دهه کرامت یکی از مهم ترین مناسبت های مذهبی است گفت در دهه کرامت امسال برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در همه نقاط این استان تدارک دیده شده است.

«علیرضا نیکروز» با بیان اینکه حد فاصل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اول تا ۱۱ ذیقعده به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری نهاد های مختلف برگزار می شوند.

وی با اشاره به اینکه در همه ادرات برنامه اجرا می شود افزود: این برنامه ها به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می شوند.

به گفته دبیر شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه ها، مراسمات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی با نقش آفرینی بیش از پیش دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی با همکاری تشکل‌ها و نهادهای مردمی در طول دهه کرامت خواهد بود.

کد خبر 1762517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha