مردم آبادان در دور دوم انتخابات حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد

عباسپور گفت: در دوم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم آبادان با حضور گسترده و آگاهانه خود پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام خواهند زد و حماسه‌ای دیگر را خلق می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «احسان عباسپور» امروز (جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه) با حضور در شعب اخذ رای، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجربه موفقی در آبادان که به صورت الکترونیکی برگزار شد داشتیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار خوزستان تدبیری برای ما رقم زد تا با تلاش کارکنان و دیگر اعضای اجرایی انتخابات حماسه‌ای در آبادان خلق شود.

وی تصریح کرد: قبل از این اتفاق کسی بدنبال تحقق این حماسه نبود که با همت همه جانبه رقم خورد، اتفاقی که حاصل زحمات همه پرسنل فرمانداری و راهبری استانداری و وزارت کشور بود، این تجربه بسیار گران‌بهایی بود و امروز نیز در دوم دوم تکرار خواهد شد.

عباسپور با بیان اینکه تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم محلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان پیش بینی شده است، یاد آور شد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در حال برگزاری دور دوم انتخابات هستیم.

وی به حضور مردم شریف آبادان در دور اول انتخابات نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مردم همانطور که در دور اول انتخابات ثابت کردند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در دور دوم نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تاثیرگذاری خود در نظام که جمهوریت آن برگرفته از حاکمیت مردم بر مردم و نظام مردم سالار است را تکرار خواهند کرد.

فرماندار ویژه آبادان، اضافه کرد: مردم آبادان با خلق حماسه در دور اول انتخابات رشد ۱۰ درصدی را رقم زدند و اتفاق شایسته‌ای را ایجاد کردند که منشاء خیر خواهد شد.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم آبادان پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران اسلامی بزنند.

کد خبر 1762577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha