دختران ایران پرچم داران تمدن ایران اسلامی هستند

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: دختران ایران پرچم داران تمدن ایران اسلامی هستند و دشمن برای از بین بردن این جایگاه سرمایه گذاری فراوانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام  رضا جوکار خطیب نمازجمعه شهرستان پاکدشت با تاکید بر جایگاه حضرت معصدمه(س) و بیان ویژگی های ایشان اذعان کرد: یک دختر با ویژگی های مهم دینی و معنوی اینگونه نی تواند رشد کند که با واسطه وجودشان حوزه علمیه قم شکل گرفته است و زیارت نامه مخصوص به نقل از ائمه معصومین(ع) دارد. دشمن این جایگاه والا را برای دختران ما نمی خواهد و با سرمایه گذاری بر محور اصلی خانواده (زن) به دنبال از بین بردن ان است.

وی در ادامه افزود: دشمنان با سرمایه گذاری بر ساخت فیلم های خانگی کره ای و ترکیه به دنبال تزلزل در خانواده و از بین بردن حرمت ها و عادی سازی روابط نامشروع و جدا زندگی کردن دختران از خانواده هستند.
امام‌جمعه پاکدشت در ادامه مطرح کرد: لدا خانواده ها وظیفه سنگین تر از گذشته دارند زیرا دختران پرچم داران تمدن نوین اسلامی در جهان هستند و با تربیت صالح دختران برای جلوگیری از ضربات دشمنان در اجرای آینده سازی موثر تلاش کنیم.
وی در ادامه با اشاره به آغاز حج، بیان داشت: رهبر عزیز انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی)، فرمودند" حج سال جاری حج برائت است." آنچه که بیان شده روشن شدن مسیری والا برای بسترسازی بر اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان است.
حجت الاسلام جوکار در پایان خاطرنشان کرد: حج یک فریضه عبادی سیاسی و بستری مناسب برای همبستگی و همصدایی هرچه بیشتر  مسلمانان جهان است تا ضمن بیان رذالت دشمنان آنها را زمین گیر کنیم. بیش از ۷ماه است که ماشین نسل کشی صهیونیست ها در غزه متوقف نشده  و حج امسال فرصتی برای ایجاد یک جریان جهانی برای مقابله با دشمنان بشریت است.

کد خبر 1762632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha