ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان است

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است.

جهانگیر اسلام پرست، مدیر سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت و تبریک  این روز ملی به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن ایران زمین، گفت:  آغاز ماه ذی القعده، ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه «س» است و به همین مناسبت این روز عزیز را روز دختر نامگذاری کرده‌اند تا فرصتی برای تکریم و احترام به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت و عفیف ایران اسلامی باشد.

وی افزود: ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمان ها و ارزشهای دینی است.

اسلام پرست ادامه داد: این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

وی گفت: نامگذاری این روز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی بیان کرد: بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار، بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

وی گفت: امیدوارم خداوند بلند مرتبه توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرمایدو از خداوند لطیف و مهرآفرین رشد و تعالی معنوی و فتح قله های دانش و رتبه های بالای علمی در همه شاخه ها و زمینه ها برای دختران آینده ساز میهن اسلامی خواستارم.

کد خبر 1762641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha