ویژه برنامه طرح خواهر و برادری در مسجد امام صادق(ع) برپا شد

دهقان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت گفت: ویژه برنامه جشن دهه کرامت با عنوان برنامه خواهر و برادری در مسجد امام جعفرصادق(ع) کرج با محوریت کانون معرفت برپا شد.

مرتضی دهقان با تبریک دهه کرامت و اهمیت گرامیداشت این ایام به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از اهداف محوری ویژه برنامه های دهه کرامت تقویت کارکرد بنیان خانواده و جایگاه خواهر و برادری است. 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت افزود: مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در منطقه کوی کارمندان شمالی کرج همواره میزبان خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان است به ویژه در ایام دهه کرامت سلسله برنامه های محوری با رویکرد تبیین جایگاه خانواده را در نظر دارد. 

ویژه برنامه طرح خواهر و برادری در مسجد امام صادق(ع) برپا شد

به گفته وی، برپایی طرح دورهمی مواسات مادرانه از جمله طرح های منسجمی است که به مناسبت دهه کرامت سی و پنجمین دوره آن با حضور مادران و فرزندانشان در قالب فعالیت فرهنگی و گروهی برپا شد و مورد استقبال قرار گرفت. 

وی توضیح داد: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به تولید محتوای غنی و کارآمد است که در جریان طرح مواسات مادرانه این مهم با حضور کارشناسان خبره و توانمند خانواده مورد نظر قرار می گیرد. 

مدیرکانون فرهنگی هنری معرفت خاطرنشان کرد: گروه های مختلف کودکان با حضور در این طرح نسبت به اهمیت جایگاه خواهری و برادری آشنایی پیدا کردند و سرفصلی برای توجه به کرامت جایگاه خانواده فراهم آمد.

کد خبر 1762675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha