برگزاری محفل قرآنی «اُخت الرِّضا» همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)

همزمان با سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت معصومه(س) محفل قرآنی "اخت الرِّضا(ع)" در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(ع) و روز دختر، بانوان زائر و مجاور با حضور در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) در محفل قرآنی "اُختُ الرِّضا" شرکت کردند.

این محفل قرآنی با همخوانی سوره مبارکه اعلی توسط گروهی از دختران قرآنی آغاز شد و سپس مریم صالحی، قاری و مُرتل قرآن کریم آیاتی از کلام الله مجید را با صوتی زیبا و دلنشین تلاوت کرد.

اجرای برنامه حُسن حفظ با حضور دو دختر قرآنی و حافظ کل قرآن کریم، فاطمه یحیی‌زاده و نازنین حسن‌نژاد از اُستان مازندران از دیگر بخش‌های محفل قرآنی بود.

در این محفل قرآنی همچنین گروه همخوانی "خورشید هشتم" قطعه‌ای هنری و زیبا با موضوع میلاد بانوی کرامت، حضرت معصومه(ع) را اجرا کردند و اجرای مسابقه قرآنی ریحانه‌النبی(ص) و اهدای جوایز متبرک و فرهنگی از سوی آستان قدس رضوی به برگزیدگان از دیگر بخش‌های محفل قرآنی"اُختُ الرِّضا"بود.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم عبارت‌هایی با موضوع ولادت حضرت معصوم(س) و امام رضا(ع) و همچنین دهه کرامت توسط خانم اکبرزاده از خوشنویسان واحد هنرهای قرآنی اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی خوشنویسی و به عنوان هدایایی و به عنوان هدیه روز دختر به دختران قرآنی این مراسم اهدا شد.

پایان پیام/

کد خبر 1762714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha