۱۲۲ تظاهرات در ۵۸ شهر مراکش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به رفح

۱۲۲ تظاهرات در ۵۸ شهر در مراکش در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به رفح و همبستگی با مردم غزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، «سازمان مراکش برای حمایت از مسائل امت» اعلام کرد: روز جمعه ۱۲۲ تظاهرات در ۵۸ شهر مراکش در همبستگی با مردم نوار غزه و محکومیت عملیات اسرائیل در شهر رفح انجام شد.

این سازمان مردم نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه جنبش همبستگی در حمایت از غزه، مردم مراکش روز جمعه در پاسخ به فراخوان این سازمان در ۱۲۲ تظاهرات در شهرهای مختلف کشور به میدان رفتند.

وی افزود: فعالیت‌های امروز نشانگر گذشت سی و یکمین هفته از طوفان الاقصی است و همبستگی مطلق و بدون قید و شرط ملت ما با ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنهاست و ما و خواستار آتش‌بس و پایان دادن به تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه هستیم.

«سازمان مراکش برای حمایت از مسائل امت»  همچنین اظهار کرد: این تظاهرات با هدف ایستادگی در برابر تلاش‌ها برای حمله به رفح برگزار شد و مردم مراکش برای حمایت مؤثر و تأثیرگذار و افشای جنایات این نهاد در قتل، ویرانی و نسل کشی و محاصره در این تظاهرات شرکت کردند.

این سازمان همچنین گفت: تظاهرات مردم مراکش پاسخی محکم به  نپذیرفتن توافقات عادی سازی مراکش با اسرائیل است.

تطوان، طنجه، مکناس، کازابلانکا،آکادیر و تارودانت، وجده و برکان از جمله شهرهایی بوده است که در آن تظاهرات برگزار شده است.

تقریباً روزانه، بسیاری از شهرها، از جمله رباط، پایتخت این کشور شاهد تظاهرات گسترده برای همبستگی با مردم فلسطین و خواستار پایان دادن به حملات اسرائیل به غزه و رفع محاصره و کمک رسانی هستند.

کد خبر 1762756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha