خراسان جنوبی میزبان بانوی لبنانی «زینب جابر»

حجت الاسلام محقی گفت: طی دهه کرامت میزبان بانوی لبنانی «زینب جابر» استاد، مدرس و پژوهشگر حوزه مقاومت در استان خراسان جنوبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی امروز صبح (۲۲ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ۶ کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در استان انجام شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه گفت: شهرستان های بیرجند، نهبندان، قاین و سربیشه میزبان برگزاری این محافل قرآنی بوده اند و شاهد استقبال باشکوهی از محافل قرآنی در راستای اجرای طرح «۳۱۳» بوده ایم.

وی با اشاره به بحث تئاتر شبستان عنوان کرد: مقرر شده است طی تابستان امسال بحث تربیت و کشف ۱۲۰ نفر از علاقمندان به تئاتر را در دستور کار داشته باشیم و تیم رسانه ای و هنری از تهران در این کارگاه ها حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام محقی به دهه کرامت اشاره کرد و افزود: در این راستا اجرای حدود ۳۲ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در قریب به ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان آغاز شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در پایان گفت: طی دهه کرامت میزبان بانوی لبنانی «زینب جابر» استاد و مدرس و پژوهشگر حوزه مقاومت در استان به مدت سه روز خواهیم بود.

کد خبر 1762776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha