از تجارب کانون های مساجد در بالاترین سطح استفاده خواهد شد

مصطفی بهارلویی گفت: از دیر باز اصناف همواره مساجد را به عنوان یک جایگاه مهم معنوی و سیاسی می دانسته و بر روی حفظ آن تلاش و هزینه کرده و قطعا از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به تجارب آنها در بالاترین سطح استفاده خواهد شد.

مصطفی بهارلویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان اینکه امسال برنامه های دهه کرامت متفاوت تر از سال های گذشته در حال برگزاری است، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ سازی عفاف و حجاب بنابراین این مهم در دستور کار برنامه های دهه کرامت قرار گرفته است.

نماینده اصناف ستاد بزرگداشت دهه کرامت افزود: به همین منظور فضاسازی محیط مراسم متناسب با موضوع عفاف و حجاب است و همچنین تبیین عفاف و حجاب در نطق سخنرانان مورد توجه می باشد.

 وی ابراز کرد: همواره در کشور ما اصناف و بازاریان یکی از اقشاری بوده که خانواده محوری به خصوص در بحث انتقال تجربه شغلی از نسلی به نسل دیگر را مورد توجه قرار داده و از این رو زبانزد خاص و عام است.

قائم مقام و دبیر اجرایی جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار اظهار کرد: بحمدالله در این دهه نیز سعی شده تا اصناف و بازاریان در برگزاری مردمی مراسم، حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی ادامه داد: این حضور مانند غبارروبی امامزادگان واجب التعظیم و سایر برنامه ها با نگاه و هدف انتقال فرهنگ رضوی، فاطمی و حسنی و حضور موثر در دیدار با خانواده شهدای اصناف است.

بهارلویی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان کشور در تعظیم شعائر اهل بیت (ع) همواره پیشرو بوده و نسبت به بزرگداشت این عزیزان همواره اهتمام ورزیده اند.

نماینده اصناف ستاد بزرگداشت دهه کرامت ابراز کرد: در خصوص تحقق شعار دهه کرامت، امسال نیز اصناف و بازاریان کوشش خواهند کرد تا بتوانند در روزهای پیش رو نسبت به این امر مهم اقدام لازم را انجام  دهند.

وی تصریح کرد: از دیر باز اصناف همواره مساجد را به عنوان یک جایگاه مهم معنوی و سیاسی می دانستند و بر روی حفظ آن تلاش و هزینه کرده اند و قطعا از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به تجارب آنها در بالاترین سطح استفاده خواهد شد.

کد خبر 1762780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha