محفل قرآنی ویژه بانوان در کرمانشاه برگزار می شود

سهیلی گفت:در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) چند محفل قرآنی ویژه بانوان، مراسم جشن و محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان و نمازگزاران مساجد طی این ایام اجرا می‌شود.

ساحل سهیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همزمان با دهه کرامت محفل اُنس با قرآن کریم، برگزار می شود، گفت: آئین پرچم‌گردانی پرچم متبرک کریمه اهل بیت(س) و رضوی، به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در مراسم محفل انس با قرآن علاقمندان کلام وحی با استماع آیات نورانی قرآن و شرکت در آئین پرچم‌گردانی، از لحظاتی پراز لطف و برکت بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص اهمیت قرائت قرآن و حفظ قرآن و همچنین تدبر و اندیشه در قرآن  ونکات  تفسیری و همچنین در خصوص اهمیت قر ائت قرآن از دیدگاه امام رضا (ع)   نکاتی  در مراسم عنوان می شود.

سهیلی تصریح کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت بقاع متبرکه و شاخص استان  محافل قرآنی هر روز پس از نماز مغرب و عشاء تا روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه  جاریهمزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  اظهار کرد: مسابقات فرهنگی اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ایام مناسبتی برگزار می‌شود و به مناسبت دهه کرامت اجرا و مبتنی بر کتبی با همین مضمون هستند که پس از برگزاری مسابقات فرهنگی دهه کرامت از نفرات برتر این مسابقه با اهدای جوایز تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: محفل انس با قرآن کریم به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت رشد واعتلای فرهنگی با هدف تشویق مردم به قرائت قرآن و بهره مندی از برکات معنوی برگزار می شود.

کد خبر 1762882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha