آیین اهتزاز پرچم متبرک امام رضا (ع) در شهرکرد برگزار شد

همزمان با آغاز دهه کرامت آیین اهتزاز پرچم متبرک امام رضا (ع) در شهرکرد بام ایران توسط خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، هم‌زمان با آغاز دهه کرامت آیین اهتزاز پرچم متبرک امام رضا (ع) در شهرکرد بام ایران توسط خادمیاران رضوی برگزار شد.

افتتاحیه آیین به اهتزاز درآمدن پرچم منقش به نام امام رضا (ع) در تپه نورالشهدای شهرکرد در آغاز دهه کرامت، ادای احترام شرکت‌کنندگان به مقام شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در تپه نورالشهدای شهرکرد با اهدای گل بود.

آیین اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در شهرکرد، به همت اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان با حضور خادمیاران رضوی و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چهارمحال‌وبختیاری در جوار مزار شهدای گمنام، تپه نورالشهدای شهرکرد با قرائت قرآن کریم آغاز شده و در ادامه مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت به ستایشگری پرداختند.

در ادامه آیین حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال‌وبختیاری به ایراد سخن پرداخته و نوجوانان ستایشگر اهل‌بیت با قرائت نوای یا رضا (ع) کاروان حامل پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) را برای اهتزاز همراهی کردند.

آیین اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در بام ایران با برپایی چایخانه امام رضا (ع) و پذیرایی از شرکت‌کنندگان همراه بود و خوشنویسان شرکت‌کننده در این آیین نام و القاب امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و احادیث ایشان را به رشته تحریر درآورده و به شرکت‌کنندگان هدیه می‌کردند.

کد خبر 1762892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha