نشست «ایران و چین؛ ظرفیت‌های فرهنگی، مبادلات تاریخی» برگزار می‌شود

نشست «ایران و چین؛ ظرفیت‌های فرهنگی، مبادلات تاریخی» (۲۳ اردیبهشت‌ماه) با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هدف توسعه تعاملات و روابط فرهنگی بین دو کشور ایران و چین، نشست علمی «ایران و چین؛ ظرفیت‌های فرهنگی، مبادلات تاریخی» روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۰ تا ۱۲ با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست، جی کی یون، استاد دانشکده تاریخ و فرهنگ دانشگاه جنوب غربی چین، مدیر مرکز ایران‌شناسی دانشگاه چین، قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، عادل خانی، مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا- اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محسن آشوری، سرپرست اداره کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخنرانی می‌کنند.

امیر رضائی‌پناه، دکتری علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، حامد وفایی، عضو هیأت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، مدیر مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران و نعمت الله ایران‌زاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین نیز از دیگر سخنرانان این نشست علمی هستند.

در بخش پایانی این نشست از «جی کی یون» به عنوان برگزیده جشنواره پژوهش فرهنگی سال ۱۴۰۲ با اهدای جوایزی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است که دبیری این نشست بر عهده امیر رضائی‌پناه از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خواهد بود و از طریق اسکای روم به نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کد خبر 1762938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha