کتابخانه مشارکتی شهید جلیلوند در مرکز پدافند هوایی اراک افتتاح شد

کتابخانه مشارکتی شهید قاسم جلیلوند در مرکز درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، کتابخانه مشارکتی شهید قاسم جلیلوند با حضور امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی؛ علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و جمعی از کارکنان دو مجموعه در مرکز درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک افتتاح شد.

امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت، آبرو و موجودیت کشور است و در عملیات وعده صادق دلاورمردان سپاه و ارتش، ضربه سنگینی به دشمن صهیونیست وارد کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر پدافند هوایی از لحاظ کمی و کیفی توسعه یافته است، افزود: ارتقای توان رزم نیروی پدافند هوایی و تولید قدرت به معنای ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمن، نیازمند افزایش دانش و آگاهی است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه بیان کرد: گسترش کتابخوانی در بین کارکنان به همراه استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، انجام آموزش‌های مهارت محور و تعلیم و تربیت بر اساس اصول اسلامی موجب رشد و ارتقای پدافند هوایی خواهد شد.

امیر کاظمیان همچنین با بیان اینکه در مجموعه ارتش، در بخش کتاب و کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: امیدواریم این روند با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بهتر از گذشته ادامه پیدا کند.

کد خبر 1762959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha